فعالیت های خیریه

۳۰/۰۷/۱۴۰۰ ۱۴:۰۳

صنایع غذایی گلها بخش زیادی از تولیدات خود را در هر ماه صرف کمک به خیریه های مختلف و تامین سبد غذایی خانواده های نیازمند، ایتام، بیماران خاص و طبقات ضعیف جامعه میکند. خیریه کهریزک با وسعت ۴۲۰ هزار مترمربع زیربنا و نگهداری، درمان و تونبخشی نزدیک به ۲۰۰۰ نفر سالمند، معلول و بیمار مبتلا به ام اس از  بزرگترین و منحصربفردترین موسسات خیریه در خاورمیانه و جهان محسوب می شود.

دکتر مهدی کریمی تفرشی ریاست هیات مدیره مجتمع صنایع غذایی گلها ، اولین و تنها دارنده عنوان نیکوکار برگزیده مؤسسه خیریه کهریزک معرفی شده که این عنوان بدلیل کمک های مستمر و ارسال ماهانه محصولات غذایی گلها و تامین بخش مهمی از سبد کالایی موردنیاز این خیریه به ایشان اعطا شده است.  

همچنین عنوان سفیر غذای سالم از طرف کانون هموفیلی ایران که یکی از بزرگترین مراکز هموفیلی است که زیرنظر کنفدراسیون جهانی هموفیلی فعالیت می کند به دکتر کریمی تفرشی اعطا گردیده است. مجتمع صنایع غذایی گلها با اختصاص سرمایه در تهیه یکی از دستگاههای مهم موردنیاز این مرکز نقش مهمی را ایفا کرده ضمن اینکه در تامین سبد غذایی مورد نیاز خانواده های تحت پوشش این مرکز نیز در برهه های مختلف ایفای نقش کرده است.

همچنین دکتر مهدی کریمی تفرشی بدلیل خدمات ارزنده در راستای کمک به مراکز خیریه و مسئولیت اجتماعی عنوان سفیر نیکوکاری را دریافت کرده اند.

دکتر کریمی تفرشی به عنوان سفیر اوتیسم به آموزش کودکان اوتیسم، هزینه درمانگر و تامین نیازهای این کودکان کمک می کند.

 همچنین صنایع غذایی گلها از سال ها پیش یک بنیاد خیریه را راه اندازی و اداره می کند که بخش زیادی از محصولات گلها در این بنیاد خیریه صرف کمک به نیازمندان می گردد و نیز در مراسم و مناسبت های مذهبی نیز این بنیاد در ارائه غذا به تعداد زیادی از افراد نیازمند حضوری فعال دارد.  

بنیاد خیریه محک که یکی از مهمترین مراکز خیریه کمک به کودکان مبتلا به سرطان در کشور است از جمله مراکز خیریه ای است که مجتمع صنایع غذایی گلها سال های زیادی است که ارسال کمک های نقدی و کالایی به این مرکز را در راس برنامه های خود دارد. ضمن اینکه با اختصاص چند صندوق جمع آوری کمک در محوطه کارخانه ماهانه کمک های جمع آوری شده را به این بنیاد خیریه ارسال می نماید. 

موسسه خیریه مهرآفرین پریا که کودکان مبتلا به سرطان و خانواده های آنها را تحت پوشش دارد و نیز موسسه خیریه فدک نیز که یک مرکز خیریه بزرگ با قدمت بالاست و زنان و دختران بی سرپرست و بیمار را تحت پوشش دارد نیز از جمله مراکز خیریه ای است که مجتمع صنایع غذایی گلها در تامین بخشی از سبد کالایی آنها نقش دارد. دکتر کریمی تفرشی به عنوان عضو هیات امنای این بنیاد خیریه از آنها حمایت می کند.

همچنین مجتمع صنایع غذایی گلها در تهیه لوازم تحریر برای کودکان نیازمند، ارسال کالا برای زلزله زدگان و ارسال کمک های نقدی و کالایی برای بنیاد بیماریهای خاص و بسیاری از بنیادها و موسسات خیریه حضوری فعال داشته است.

بنیاد امور بیماریهای خاص ، سازمان بهزیستی کشور ، مرکز خیریه خیراندیشان ، انجمن خیریه بشیر هدایت الهی ، انجمن خیریه خیراندیشان پارسا و موسسه خیریه و نیکو کاری محبان امام رضا (ع)  ، جمعیت امام علی (ع) از جمله مراکز خیریه ای است که صنایع غذایی گلها در طول این سالها به آنها کمک های نقدی و کالایی داشته است.

 همچنین کمک به سیل زدگان بخشی از فعالیت های خیریه این مجتمع بوده است.

 صنایع غذایی گلها جایزه ملی مسئولیت اجتماعی را از طرف ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران بدلیل خدمات ارزنده در حوزه مسئولیت اجتماعی در سال ۲۰۱۸ دریافت نمودند. 

آخرین دیدگاه ها

هنوز نظری درج نشده است. شما اولین نفر باشید.

ثبت دیدگاه شما

نظر خود را درباره این مطلب بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *